18 Şubat 2009 Çarşamba

dizi


Fonda yeni yakaladığım emre aydın çalıyor ,hep geriden gelişimle ünlüyüm,bu oğlanı benden başka herkes biliyormuş,belki de jazzy halim izin vermedi,kim bilir.Dizi kıvamında aşk yaşamak istiyorum, elimde değil istiyorum.Her sahneye bir fon müziği girsin ,esas oğlan her koşulda bana tapsın ,benden vazgeçmesin ,benim de gözüm esas kız olarak ondan başkasını görmesin istiyorum.Pencerelerde beklediğim için suçlu olmayacağım bir aşk istiyorum,bütün kavgalar ,tuhaf barışma anlarıyla bitmeli içim titremeli,kadrim kıymetim bilinmeli.Hiç gördünüz mü hangi dizide alışılıyor aşka,alışkanlıklar evreninde kaybolunuyor,yapılan güzellikler,mecburiyetlere dönüşüyor ... En kötü sözler unutulmuyor ,hep eksiliniyor,hiç birinde. Evet,hiçbirinde ...Aşk ,bin yıllık yapı misali hep dayanıyor ,direniyor,taze kalıyor. Yok ,olmayacak,bir dizi aşkı yaşamak istiyorum.Ayrılsak da aklı benden başkasına kaymayacak,gece başını yastığa koyduğunda,yanındaki yastıkta hatta kendi yastığında beni isteyecek ,sabah saçlarımın arasında ,kokumu duya duya uyanacak,gözlerimi aralarken bana bakacak bir adam istiyorum.Gidiyorsam ,dur gitme seviyorum seni diyecek,gidiyorsa gitme diyeceğim ,hayatın bizim dışımızda akacağı,ikimizin olduğu yerde sadece bizim zamanımızın geçtiği biri lazım bana.Saçım kesildi anlamadın,bugun sana yap dediklerimi niye yapmadın dialogları olmamalı,istiyorsam alıp başımı gitmeli sonra sorunsuzca dönüvermeliyim kollarına.

Gülmeyin ,istiyorum işte!

1 yorum:

Mehmets dedi ki...

rahat olmak sorun yaratıyor ilişkilerde güvenilmez ve itici insan profili... Zor. Bir insanın gitmesine izin verip dönmesini beklemek her ne kadar döneceğini bilsende. Zor gene bir anlığına da olsa kaybetmek. Bundan olsa gerek çekici gitmeler...