27 Mart 2009 Cuma

seni seviyorum


"seni ne zamandır derin bir tutku, sarsıcı bir ihtiras, büyük bir aşkla seviyorum. seni eksilmeyen bir arzu, yaşlanmayan bir yenilik, ölümsüz bir şiddetle seviyorum. seni hiç sönmeyen bir ateş, hep uğuldayan bir vadi, dinmeyen bir yara, susmayan bir nehir, bütün zamanlarda esen bir rüzgar gibi seviyorum. aramızda milyarlarca yıl ışık hızı uzaklık da olsa, aramızda gezegenler, gökadalar, kara delikler de olsa, aramızda yaşayan ya da ölü milyarlarca yıldızın ışığı ya da evrenin uçsuz ve dilsiz karanlığı, sonsuz sessizliği de olsa seviyorum."

7 yorum:

Maryjade dedi ki...

sevginin ve aşkın tarifi hiç bitmiyor işte...sevgin daim olsun...

Sade dedi ki...

"Tutmayın beni! Gaza geldim bende böyle seveceğim" demekle olmuyor tabi sevmek, sevilmek!

Bu tarz yazıları okuyunca diyorum ki "boşa yaşıyoruz, sevgi nedir bilmeden, tatmadan, sevmeden, sevilmeden boşu boşuna"

y. dedi ki...

Sevgili Maryjade,hep umutlusun sen,hep sıcaksın.

Sade,neden boşuna?

Sade dedi ki...

böylesi bir sevgiyi, aşkı yaşamadan hayatı sürdürmek boşuna değil mi? Böyle sevmek, sevilmke güzel birşey olsa gere!

y. dedi ki...

Hiç yaşamayacakmış gibi konuşmak doğru gelmiyor bana,herkesin hayatında en azından bir fırtına vardır ,olmuştur,yada olacaktır. Şimdiki zamana kadar olmadıysa belki de vakti henüz gelmediğindendirdir.herkesin bir zamanı var bence ve o gelene kadar beklemeyi bilmek gerek.

y. dedi ki...

şimdi sen böyle deyince Björk ün bir şarkısı vardı,
i miss you
but i haven't met you yet
so special
but it hasn't happened yet
you are gorgeous
but i haven't met you yet
i remember
but it hasn't happened yet

sen bunu dinle bari.

Sade dedi ki...

Elbet bende sevdim ve illa ki sevilmişimdir, ama bu yazı da ki biraz fazla tutkulu ve derin bir sevgi çemberinden bahsediyor gibime geldi. Bakma sen bu kadar sevilmeden boşuna yaşadığımızı düşündüğüme, ben böyle bir sevgi karşısında, 3 gün sonra da boğuluyorum diyerek isyan ederdim. Belki de çok çok derinden sevemediğim için de böyle sevilemeyeceğim. Kısacası benden aşk insanı olmaz, ama belki de Björk'te haklı olabilir. Neyse efendim, sevenler mutlu olsun yeter!