13 Mayıs 2009 Çarşamba

curiosity


4 yorum:

Adsız dedi ki...

Iste budur, facesitting and derivatives of it :) blowjob'a takik bir adamin yuzune oturcan beeea :) "How to make a man lick a woman's privates" diye bi kitap mi yazsam kesin best-seller olur :P Ya, sekste esitlik vardir ama anladigim kadariyla TR'de intercourse olarak kadinin bir esitligi yok. Allah bilir 69 denen bir seyi de bilmiyordur bu erkek milleti :P Ne cok sansliyim su omrumde sadece 2 turk erkegiyle isi pisirdim geri kalan Amerikali ve Amerika'da ikamet eden Turk olmayan baska milletten erkeklerdi. O yuzden beni siyirip gecti bu "kadinin mutsuz - tatminsiz olmasi" durumu :)


Ayyy, bu arada, TR'de hayatinda muff-diving yaptirmayan neredeyse 50'sine gelmis kadinlar var uzuldum beeea :( Ne patriarchal bir toplumuz lan :P

Toplumumuz, bir kadin seksten cok buyuk zevk alip erkeklerini kendi sectigi zaman gelismis olacak. O yuzden butun kadinlara curiosity oneriyorum, curiosity never kills a woman, that's only valid for cats diyorum :)

Hadi optum, daha cocuklarimi oglen uykusundan kaldirip babayi basicaz :)

Travis dedi ki...

ısındı buralar :)

Maryjade dedi ki...

yakmış yıkmışsın gene ortalığı y. :-) geldim ama gidiyorum serinlemeye...

Adsız dedi ki...

tinto brass zamanları şimdi...