1 Ağustos 2009 Cumartesi

repair,yağmur, vs.

sen misin xp reapir yapmak isteyen?hiçbirşeyi yedekleme huyu olmayan ben tam anlamıyla battım,çekilmiş onca resim ,yazılmış yazılar, özetlemeler,arşivlenmiş milyar tane fotoğraf ... sinirden,aptallığımdan ağlıyorum şu an.saatlerdir yaptığım hiçbir hamle sonuç vermedi.bana müstahak aslında ,ben kim repair kim ,ne var yani bilmem ne exe bulunamıyorsa.otur poponun üstüne kaşınma ,değil mi?hadi repair yapacaksın,bir önlem al değil mi,arşivlerini yedekle falan.bir yarım diğer yarımla alay ediyor şu an resmen.yağan yağmur bile beni sakinleştirmedi.içimden bir parça koptu gitti işte.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

r-studio, file Recovery, easy recovery gibi programlar var verileri geri getirebileceğin . ama disc i mümkün olduğu kadar az kullan yani birşey yükleme silme sadece programlardan birini yükle ve tarattır ... garantisi yok tabi bunların çok önemli verilerin varsa
http://www.mydisk.com.tr/ buraya bir bak ama en az 2000$ isterler