25 Ocak 2010 Pazartesi

beş gül



sizin için tuttum beş gül getirdim sevgili,

durup dururken beş kırmızı gül getirdim, kan.

beş beyaz gül süt, beş sarı gül altın yaprak,

tuttum beş pembe gül getirdim, sevgili, tan.



başka bir el koparmış onları, benim elim

bunca korkak: bir dikmeyi bilirim, bir de

dokunmayı: tepeden tırnağa teniniz yangın

beldem, sizin için beş siyah gül parmaklarım.



kömür. toprak, temas, sahi bir de ak kâğıt,

seçtiğim kelimelerin arasında nedense mağrur,

ilerlerim karda bıraktığım izler birer ağıt,

ayırdım dikenleri: sizin için bu beş arı gül.


e.b

2 yorum:

ali zafer sapci dedi ki...

En iyileri paylaşıyorsunuz; teşekkürler.

y. dedi ki...

. çok teşekkür ederim ali bey, şiir bir öngörü, sizinle ben aynı beğeniyi paylaşıyoruz demek .tekrar teşekkür ederim.