3 Mayıs 2010 Pazartesi

aşk gelip beni buldu


yüzünden bir harf düştü, kış bastırdı

okuyamıyorum seni, uzaklar çok pahalı

bilet bulamıyorum, kar çok seviyor ağaçları

senin saçlarını, dudaklarından bir öpüş

havalandı, korlaşıyor günlerin acısı

yazım giderek okunaksızlaşıyor, yaşımı

en iyi sen bilirsin, bir gece alfabesiz

yüzünden düşen bin parçayken, uzaklara

araç bulamıyorum, çıkagelmiştim bomboş

saçlarında kalıyor ellerim, bu bilet neresi

içindir bilmiyorum, yuvasız, yurtsuz ellerim

kar, ağaçlardan süzülüyor, çiçek tohumlarında

bir açlık, bir sabırsızlık, boynunda gizlenen

benlerin arasında ara beni, fotoğrafını kime

vermiştim, kaybolan fotoğrafına sor beni

gözlerine çarşılar sığmıyor, her yer don

yüzünden düşen harfte gizle beni, gidemiyorum

sensiz bir yerlere, kala kalıyorum cansıkıcı

bu kentin ölügözü sokaklarında, evlerinde

yüzünden bir harf düştü, aşk gelip beni buldu

g.e

                                        

Hiç yorum yok: