6 Temmuz 2010 Salı

mezar


tükenirdi monolog

kaçarken içine düştüğüm kara toplum

big bang sonrası büyük yalnızlık bilinmeyeni

saçlarında titreyen iblisler karartırken güneşi

üstüste gömülürken

saydam yaşamlar

bir yankı duyulurdu hiç'likten

bütün yalnızlıklarınızın ilenci

korusun çoğulluklarınızı

cinnet koyun erdemin adını

maskelerinizi kuşanıp yalanlarınızı çoğaltın

hepiniz mezarısınız kendinizin...



n.m
 
gördükçe yaşayanların ölmüş sahte yüzlerini, daha da bir seviyorum suskun ölülerimi. nasıl da iyi güzel, hoş sanıyorsunuz kendinizi, ben, ben, ben, ben,  bildiğiniz başka bir zamir  var mı sahiden?

3 yorum:

ali zafer sapci dedi ki...

Çok iyi resimler buluyorsunuz, şiir seçimleriniz de öyle. Teşekkürler.

atesinsesi dedi ki...

Selam Oza, dilerim ışıl ışıl kalırsın hep
Bir sokak fenerinden sızan bir ışık gibi.
Suçlayamam bırakıp gittiğin için beni.
Şükür ki girdin yaşamıma.


Selam Oza!

y. dedi ki...

. ali bey; çok teşekkür ederim, çok kibarsınız, beğeniyorsanız ne mutlu.

.ateşinsesi; voznesenski,ne güzeldir, üstelik ne kadar da doğrudur.goya'ya da benden selam olsun.ne mutlu dizeleri hissedenlere.