15 Aralık 2010 Çarşamba

...



( tıklayın & dinleyin)



yavruağzı bir yuvarlak var ortada


çiçeğe benziyor ebruli

tirşe bir telaş var şu köşede

uçuk mavilerin arasında



şarkılar bir renktir çoğu zaman

ben bir ressamım işte o zaman



özenle seçilmiş sözcükler

yüzlerce aday arasından

sıkıştırılmış bir tuğla gibi

artık ayrılamazsın birbirinden

şarkılar bir şiirdir çoğu zaman

ben bir şairim işte o zaman



oyun var, oyun var şimdi başlıyor

ancak hangi yan sahne belli değil

bu kaçıncı perde, hiç yorulan yok

gerçeklerde düş var, düşler gerçeklerde

şarkılar bir oyundur çoğu zaman

ben başroldeyim işte o zaman

sen varsın, iyi ki varsın yanımda

dokunmak istiyorum saçlarına

yaşamak zor gerçekten zor birlikte

o resimde, şu şiirde, bu oyunda

şarkılarım senindir her zaman

ben sen oldum işte o zaman

b.o


yenisi "sen" çok yakında...


5 yorum:

........ dedi ki...

dokunmak istiyorum saçlarına..

sufi dedi ki...

Sözleri bile yeter sevmeye.7 renk 7 nota ardından gelir.sevgilerimle.

nil dedi ki...

bu şarkı kesinlikle benimdir :)))

teşekkürler sevgili y., günün güzel geçsin.

Ateş Böceği dedi ki...

Ah Bülent Ortaçgil ne güzel de söyler ..

y. dedi ki...

.khpkdr, umarım dokunursunuz sevgilinizin saçlarına,umarım dilediğiniz herşey olur.

.sevgili sufim, hayat... ama ne güzel bir söz, sen varsın iyi ki varsın yanımda. üstelik bunu yaşamak da paha biçilemez. sevgiyle kucaklarım.

.nil, paylaşalım mı :)), bugünü yakalayamadım ama hergünün güzel geçsin.

.ateş böceğim, yenisi yolda, hem "mavi" hem "sen"...