10 Aralık 2010 Cuma

post it



(tıklayın & dinleyin)

9 yorum:

FKH dedi ki...

tıkladık dinledik efendim :)

meşk aldık bu güzellikten.. teşekkürler diyelim..

nil dedi ki...

everything gonna be alright ;)

dinliyorum peşpeşe.

feanor dedi ki...

Ahahah bu yazını son yazdığıma yorum olarak düşünmek istiyorum. Senden saatler sonra postlamış olsam da.

Ayrıca, bir iletişim adresine ihtiyacın var hanımım. Benim adrese çak bir mail.

Şarkı on numara bir de! =)

Öpüyorum bal gıdıktan.

mesed hanım. dedi ki...

Burada linki olan şarkılar dinlemeye ve anlamaya o kadar layık ki hem anlama hem de müzik gücüm artıyor :)

güzel günlere inşallah...

y. dedi ki...

.fkh, hoş bir seda eylemeyi başardıksak, ne mutlu o zaman.

.nil,ben zaten bütün gece dinledim, utanmasam koyacaktım birkaç şarkı daha.

.feanor,bak ne biçim insanım postlara cevabı saatler önceden çakıyorum buraya,cevabı okuyup soruyu bulsunlar diye :)) bir güvercin yollarım sana...


.sevgili la luna,hep beraber olsun. hem çok severim aylin aslımın bir şarkısı vardır, güzel günler bizi bekler diye ardından da, mfö'nün benim hala umudum var sarkısını çalarız. öperim.

novella / विश्व dedi ki...

ben aslında tam da bu durumu yaşıyorum, ama kimselere anlatamıyorum. insanın kendini anlayan bir insanı olması ne de güzel...

öperim...

y. dedi ki...

ben aslında tam da bu anın içindeyim, tam da içinde. eşdeş duygularımız buluşturuyor bizi. sarılırım kocaman sana, yüreğine.

Adsız dedi ki...

Sevgili Y.

Super bayildim ben bu post it'e

Ne kadar gercek bir soz Mutlulugu insan kendi icinde yakalamali Hayata bakis acisi cok onemli ...
Her zaman mutlu pencereden bakmayi basarabilsek keske ...
Clementier

y. dedi ki...

sevgili mon clementier, zaten mutlu olmak için herşeyin dört dörtlük olmasını başarmak zor, oysa hep küçük şeyler, tıpkı bülent ortaçgilin şarkısındaki gibi. sevgiyle...