17 Aralık 2010 Cuma

puzzle



(tıklayın & dinleyin)


onu tanıyınca anladım,yeryüzünde herkesin bir parçası kayıptı, ve bazılarımız o kayıp parça uğruna bütün tamamlanmışlığına rağmen yarım, kalabalıklara rağmen yanlız, bütün ritmlere  rağmen sağır olabiliyordu ve o eşsiz parça bulunamadığı sürece sürgün göçebeydik ve huzursuzduk. bulamadıkça, bulunamadıkça eksiliyorduk, eskiyorduk binalar gibi. onu tanıyınca anladım, bulmak istediğim sadece eksik parçam değildi, bende ki ucu kırık parçanın sahibini de arıyordum. elimde mürdüm bir parça, deliriyordum.
" parçaları kaybolmuş puzzle gibi artık insanlar. der c.p kiminin kalbi, kiminin ruhu, kiminin beyni yok." oysa herşeyim vardı benim tek eksiğim sendin, sen gelince tamamlandı içim, huzursuzluğumun rüzgarı dindi, duydum yeryüzünün gökyüzünün gerçek sesini. uzatıp elimi gördüm ışığının rengini.
 gökyüzü alabildiğine
mavi.



tıpkı şarkıdaki gibi

you saw me standing alone

without a dream in my heart

without a love of my own

blue moon


9 yorum:

MERY DAIMON dedi ki...

harika müzik, puzzle de öyle..

........ dedi ki...

Benden ödül alacak tek kişi sensin bildiklerim arasında çok güzel bi paylaşım ben teşekkür etmek isterim sana..:)

Nehire dedi ki...

Müzik nefis,puzzle öylesine güzel,maviler eksilmesin yüreğinizden.Sevgiyle kalın...

nil dedi ki...

birhan'dan...

"herşey çok eksik ve neredeyse yok
gibiyken
buldum buluşturdum kendimi
geldim
tek eksik sensin! incecik, çilli bir
dille
sen de gelsen..

ben sana kırmızı kiremitli bir çatı
begonviller ve bir mavi kapı
ve illa amansız bir avlu getirsem.

dünya soğur, akşam serinlerken,
benim sensiz sevinecek bir şeyim
yok.
kılı kırk yardım, altını üstüne
getirdim,
ve işte en gümüş
cümlem:

içimi açtım sana
içini açmak için."

öyle...

sevgiler :)

y. dedi ki...

.mery, çok teşekkür ederim, sevgiyle kalın.

.khpkdr,ben teşekkür ederim, okuduğunuz için.

.nehire, puzzle çok güzel :)

.nil... sevgili nil,

"sen şimdi oradan,
eteğimdeki taşları çatlatan
sözcükleri getir, yan yana getir"

olur mu:))

çok önce açtım içimi, bu avluda. öyle...

http://eternaltoflyhigh.blogspot.com/2009/11/eski-avluda.html?showComment=1260106752167

nil dedi ki...

olur :)))

bu da benden...

http://photodiaryofblue.blogspot.com/2010/05/eski-avluda.html

deeptone dedi ki...

çok iyi bir post.


aklıma ne geldi.
bi de renaissance-şehrazat var.
:)

Adsız dedi ki...

Cok guzel yazmissin Y.Ayricana yazdigin her post u google readerimdan okuyorum..Ekledigin sarkilarin hepsi cok farkli ve hep iyi secimler

Parcalari kaybolmus puzzlelariz ve hep arayis icindeyiz ne kadar dogru..

Cok guzeldi

y. dedi ki...

.dbe, yazarım bir post da ona birgün, içimizdeki nehir çoğalır durur ne de olsa, sevgiyle kal.

.sevgili mon clementier,çok teşekkür ediyorum, bir de bulunmuş parçaların huzuru var ki paha biçilemez...