21 Aralık 2010 Salı

şeb- i yelda' ya not...









( tıklayın & dinleyin)


eve dönerken yolda arıyorum seni, benden önce konuşmaya başlıyor sesin. kelimeler devrilirken birbirinin  üstüne, aynı şeye baktığımızı biliyoruz. büyülenmiş gibi bulmak birbirini bu diyorum, ay benimle koşuyor ağaçların arasında, ay tutuyor elimi, sürüyor yüzünü yüzüme. ay nasıl bu kadar... aşk gibi diyorsun, gülüyorum, keyifsiz bir gün, en aydınlık sabahmış gibi aydınlanıyor, yaprakların arasında ayak seslerini duyuyorum. çekiyorum sağa, kapıyı kilitlemeyi umursamadan indiğim yolda, ay suyun üstünde yükseliyor değişirken rengi.

şimdi

tam da zamanı kusursuz bir gece inerken üstümüze..

ay

senden mi çaldı ışığını, gözlerin düşüyor denize.
 
 
* postu yolda yazıp, resimleri  yolda telefonla çeken y., yollarda...

9 yorum:

nil dedi ki...

muhteşem muhteşem muhteşem....

benim gökkuşağını yakalayan heyecanım gelmiş seni bulmuş ayın kızıllığında...

teşekkürler fotoğraflar için ama dikkat et yollarda olur mu ?

sevgiler :)

novella / विश्व dedi ki...

ayın ışığında uzansın hayallerin ve sen yollarda dikkatli sür bebeğim :)))
harika bir şarkı sözü olmaz mıydı.
öperim romantizmini...

Momentos dedi ki...

Yollarda olmak ne güzeldir şimdi, yarın, öbürgün ve daima... ve yol göstericisi kızıl bir ay ise en güzeli...
Paylaştığın herşey için teşekkürler sevgili y. :)

arkashx dedi ki...

içten ve samimi cümleleler..kelimeler yerini bulmuş sizin bir seslenmenizle..
''ay

senden mi çaldı ışığını, gözlerin düşüyor denize..''finali ise çok çarpıcı..yüreğinize sağlık..

y. dedi ki...

.nil, ayla yolculuk ettim.gidelim mi dedi, ben aya gittim.
sevgiyle kucaklarım.

.novella, melodisini buldum az önce bu şarkının içimde :)) ve dikkatli olmak bazen zor, yine de içim ısındı.çok ısındı hemde. sarmalanmış gibi oldum önce nil, sonra sen...

.momentos,hergece yıldızlardan bir yağmur eteklerimde, kaybolmayayım diye dağ yollarında, ateşler yakılıyor aşktan. sevgiyle.

.arkashx, belki de ellele tutuşunca gökyüzü nerde bilmiyorumdur, tıpkı burda yazdığım o an konuşulanlar gibi.. teşekkür ederim.

parmakuçlarım dedi ki...

çok güzel paylaşım..yollarda bile olsan bişi değişmiyor işte:)

Puzzle. dedi ki...

Ve ay bütün kor kızıllığında aşk diyordu,iki şehrin sevdalı sesine.Ve aşk birkez daha yer gök arası bir kalp atışıydı, bir nefes yakınlığında baktıkça çoğalan bize benziyordu.

y. dedi ki...

.parmakuçlarım, yol değişmiyor varılacak yer de, sağlıkla kalın.

y. dedi ki...

e,yerle gök arasında tek kalp atışı, buguya yazılan isimler gibi, sen ben değil, biz.