26 Aralık 2010 Pazar

yıldızları süpürürsün, farkında olmadan...




(tıklayın & dinleyin)

5 yorum:

mesed hanım. dedi ki...

"Koca bir sevdadır yaşamakta olduğun, anlamazsın.
Uçar gider, koşsan da tutamazsın."

y. dedi ki...

la luna, bir de senin olan var, hani tutmasanda birebir koşabildiğin,bulunmadan bilinmeyen var.

nil dedi ki...

"bir çocuk gözlerine bakar, arkan dönüktür" dizesidir beni çok etkileyen. söz vermiştim çünkü,ne zaman ihtiyacın olup da bana bakarsan, hep gözlerinin baktığı yerde olacağım diye...

canım y. okudum şimdi sımsıcak sözlerini. nasıl kucakladım seni bir bilsen :)

parmakuçlarım dedi ki...

adımlarını bana uydurmaya çalışan herkesten kaçışım nedendir ya sevgili y.? inanki çözemedim :(

Yazgüneşi dedi ki...

bir abim
"yalnızca durgun su yansıtır yıldızları"
yazmış face iletisine....

düşündürücü

yıldız dedinde
çağrıştırdı işte...