17 Şubat 2011 Perşembe

turkish blue




(tıklayınca açılır youtube'nin kapısı)

böyle rüzgarlar birdenbire yön değiştirip

güneye göçen leylekler tuhaf bir

polka gibi havada döndüğünde

hep böyle bir gelme ve git

me haliyle yapraklar

birbirine sarıl

arak dön

düğün

de.

turkish blue

hep beklenen birisi

artık beklenmeyip beklememeye

yani alışıp evine döndüğünde

çayın altını yakıp herşeye kendini

alıştırıp ama yine de biraz ağlayıp

biraz güldüğünde senin de

mavi bir yatağın

olacak mı turkish blue

l.m



6 yorum:

deeptone dedi ki...

aaa bak bugün lale ile aynı metaforusunu kullanmışız. :)))

DOREMİ dedi ki...

Ne güzel yaa..;) ne demeli..yaptın yapacağını mavi ruhlu serçem..ne seçersen seç hep sen varsın mavide..:)

y. dedi ki...

.deep, zaten dün lale üstü sen oldu, metafor denizinden çıkamadım bir daha :))

. crazy, demek beğendin, ben hep bir mavide kalıyorum, bir maviye gidiyorum,ötesi mümkün değil gibi.
kucaklarım.

nil dedi ki...

"çayın altını yakıp herşeye kendini
alıştırıp ama yine de biraz ağlayıp
biraz güldüğünde"

gözlerim doluyor hep tam da burada...

y. dedi ki...

işte bu yüzden, tam bu yüzden senin mavi bir yatağın olacak nil, kendini bulduğun. kucaklarım.

Elif Gizem dedi ki...

bayıldım...