29 Mart 2011 Salı

‎kaç dolanışta ulaşır sarmaşık, çiçek açacağı yere...



(tıklayınca açılır youtube'nin kapısı)
buradayım:
genişliyorum.

uzanıyor dallarım berrak havaya
yeşil, titreşimli, dingin, dolu
dalıyor köklerim karanlık toprağa
koyu gizemli, serin, güçlü.

burdayım:
yükseliyorum.

oysa burdaydım-
kuruyordum.
...
buradaydım:
çürüyordum.
...
buradaydım:
yitiyordum.

ama buradayım:
dayandım

baharın serin esintilerine
arındırıcı sağnaklara
ılık ışıklara dek -
ki bir tomurcuk birikip içimde
patladı en uç dalımın en ucunda
açtı yapraklarını, uzayarak güneşe
yayıldı, dolarak gökyüzüne.

buradaydım:
canlandım.
buradayım:
yeşeriyorum.
...


o.a

3 yorum:

Esin Bozdemir dedi ki...

Harika dizeler ve naif bahar dalları gibi içime ferahlık veren bir müzikle güneşli bir günü karşılamak iyi geldi..teşekkürler

nil dedi ki...

ah bahar kokusu doldu genzime. çiçeklenmek istiyorum en ölü dallarımdan, ne yaptın sen bana :)

Nehire dedi ki...

Öylesine güzeldi,teşekkürler.Sevgiyle kal...