25 Haziran 2011 Cumartesi

mıknatıssız bir pusulaya




...kimbilir sevgili dostum,  sen de o kuzey ülkesinin sokaklarında bulursun kendinin kayıp bir parçasını, içimizden  ölürcesine dilediğimiz, elimizde çiçek açmış sardunya olur. hayat birazda bu değil mi, unutmak ve hatırlamak. annelerimizin bizi hayata salarken olduğumuz şekli bulma çabamız. sanki üstümüzden hiç rüzgar geçmemiş, sanki hiç fırtına yememiş, hiç dalgalarla eksilmemişiz gibi değil, böylesinin imkansızlığını bilip, eksilip de tamamlanmayı başarmışız gibi.

yirmibeş haziran,
balkonda bir mum,
bekliyor rüzgarın kendisini söndürmesini... 

6 yorum:

DOREMİ dedi ki...

"yirmibeş haziran,
balkonda bir mum,
bekliyor rüzgarın kendisini söndürmesini... "
bu gün önemli olmalı dizelere konu olduysa,fiili ile öznesiyle herşeyiyle önemli olmalı Y' cim seni bir kaç gündür sessiz sedasız izliyorum bakma sen uslu durduğuma,sessiz olduğuma...:))

sevgiyle kucaklarım canım..:))

mesed hanım. dedi ki...

Haziran yine devam etsin, Temmuz biraz gecikse bu yıl. Balkonundaki rüzgar muma dokunmasın canım y.m.

kocaman ve ışıl ışıl seslerle...

beenmaya dedi ki...

unutmak ve hatırlamak...
sonra yine unutmak ve yine hatırlamak...
gerçekten de hayatın ta kendisi...

özledim...

y. dedi ki...

.sevgili crazy, bir doğumgünü... ben de kucaklıyorum, teşekkür ederim ilgin için.

.haziran bitmese luna,en azından bu sene senin için biraz geciktirse gidişini.
ama eylül severim ben, bulutları ve sonbaharı. aslında mumu yağmur söndürdü, tam sahibinin dileyebileceği gibi. sevgiyle

.mayam, asıl ben, çok özledim.

DOREMİ dedi ki...

GÜZEL ! o halde sevdikleriyle ve sevenleriyle güzel bir yaş-yıl diliyorum mumların sahibine...sevgiyle..:))

nil dedi ki...

ah y. canım y., satırlarının arasında dolaşıyorum, bir yandan içimi dinliyorum, diyor ki bir ses belki de çoban yıldızına bakarak bulmalıyız kayıp parçalarımızı, eski zamanlarda olduğu gibi...başka bir ses karışıyor sonra sesime, "İnsanın, kendi varlığından hoşnut olarak yaşadığı,
kendi varlığını haklı kıldığı ve kuşku yok ki, yeryüzü
ile barışık yaşadığı ve mutlu olduğu bir zaman vardı. Yoksa bizler bugün bu mutluluğun imgesi için bile bunca telef olmazdık..."

seni sımsıkı kucaklarım.