13 Nisan 2009 Pazartesi

Bir ,iki,üç... bunu bana yapma Ursula!


Hersabah aynı hareketle uyanıyorum,ayaklarımı yataktan sallandırıyorum,gözlerim kapalı... Gidip sisteme dokunuyorum,bu gün benim için ne çalacaksın Ursula? (evet,onun bir adı var)Yatağa geri dönüyorum,henüz soğumamış çarşaflara yüzümü yorgana gömüyorum ve merakla bekliyorum ,yükselecek olan sesi. Gelene göre günüm şekilleniyor ,sonrası yatağın sesleri,müziğin ahengi , gerinme ve yataktan bazen hiç çıkmayı istememe,bu günkü gibi,yatak hep kollarında tutsan beni,ursula sende güzel şeyler çalsan ,bugünü böylece yaşasam.
Tabi öyle olmadı.Ursula bana önce bu kadar uyuşmamalısın müziği çaldı,tahrik ve talep eden sonra beni aşkla boğdu,sonra fani dünyayı es geçirdi.Beni bu sabah mahvetti ,Ursula ,en iyi sevgilim sensin!


Hiç yorum yok: