21 Mart 2011 Pazartesi

siyah beyaz bir günmüş, tıpkı bugün gibi,gökyüzü alabildiğine gri...





kırık bir panjur çağırınca rüzgara...



ben çok eski bir fotoğrafta duruyorum.

yüzüm o fotoğrafta bile eski bir fotoğrafa benziyor.

karmaşık bir mitoloji, sarmaşık bir tempo

tam o anda durmuş fotoğrafa;

hâlâ duruyor.


bir büyük yangında donakalan bir an:

köprüsü yok bir köprü ayağı,

kederle yerinde duran.

suyu çekilmiş bir çukur çeşme

bir vakit sebil, ve

bir devrinde gülmüş sonra yıkık eski bir şehir
 
beş kadın bir de yeşile yakın bir sepya:

biri yanındakine ömrünü veriyor,

üçüncüde boynunu sola çeken bir keder

öylece duruyor.dördüncü ha var ha yok bir hayal.

beşinciye çok eski bir yağmur vuruyor
 
siyah beyaz bir günmüş,

fotoğrafın derininde bir gümüş nehir,

donan andan dışarı, bir tek o, yürüyor.

b.k

3 yorum:

ali zafer sapci dedi ki...

Çok iyi!
Teşekkürler.

y. dedi ki...

.Ali bey, ben teşekkür ederim okuduğunuz için, sevgiyle.

Yazgüneşi dedi ki...

yağmurlu bir gündü tıpkı bugün gibi
kaybetmiştim seni taştı göz yaşım karıştı yağmura
sensizdim yıllrca ben neyi yaşadım
sevgi buldun mu yabancı kollarda mutlu oldun mu....