30 Nisan 2011 Cumartesi

dönme dolap


nerden niçin mi geldim

bilmeden bir şey diyemem, ya siz?

hem hiç önemli değil

geldim, yer açtılar, oturdum

girip çıkanlar vardı

zaten ben geldiğimde.


başka şeyler de vardı, ekmek gibi, su gibi

gülüşler öpüşler ne bileyim hepsi.

doğrusu anlamadım bir düğün-dernek mi

sonra da kimileri düşünceli, durgundu

gidenler neye gitti doğrusu anlamadım

zaten ben geldiğimde.


bir luna-park mı bir konser bir gösteri

bilmem pek anlamadım önüm kalabalıktı

sıkıştığım yerde vakit çabuk geçti
bak dediler baktım pek bir şey göremedim

hem her yer karanlıktı

zaten ben geldiğimde.


benim tek düşüncem büzüldüğüm köşede

nasıl kalkıp gideceğim kalk git dediklerinde

çünkü çıkmak sıkışık sıralardan mesele

kalkacaklar yol vermeye bakacaklar ardımdan

az mı söylendilerdi şuracığa ilişirken

zaten ben geldiğimde.


b.n

Hiç yorum yok: